Relaţii cu clienţi al primăriei: | ||||||
Luni | Marţi | Miercuri | Joi | Vineri | Sâmbătă | Duminică |
8-16 | 8-14 | 8-14 | 8-14 | 8-14 | – | – |
Relaţii cu clienții ai oficiului fiscal: | ||||||
Luni | Marţi | Miercuri | Joi | Vineri | Sâmbătă | Duminică |
8-13 | 8-13 | 8-13 | 8-13 | 8-12 | – | – |
Raport de evaluare a implementarii Legii nr 544/2001 în anul 2023
Raport de evaluare a implementarii legii nr 52/2003 în anul 2023
Raport de evaluare a implementarii Legii nr 544/2001 în anul 2022
Raport de evaluare a implementarii legii nr 52/2003 în anul 2022
Raport de evaluare a implementarii Legii nr 544/2001 în anul 2021
Raport de evaluare a implementarii legii nr 52/2003 în anul 2021
Raport de evaluare a implementarii Legii nr 544/2001 în anul 2020
Raport de evaluare a implementarii legii nr 52/2003 în anul 2020
Raport de evaluare a implementarii Legii nr 544/2001 în anul 2019
Raport de evaluare a implementarii Legii 52/2003 în anul 2019
Raport de evaluare a implemenmtarii Legii 544/2001 în anul 2018
Raport de evaluare a implementarii Legii nr 52/2003 în anul 2018
Raport de evaluare a implemenmtarii Legii 544/2001 în anul 2017
Raport de evaluare a implementarii Legii nr 52/2003 în anul 2017
Solicitări privind informaţiile de interes public pot fi adresate instituţiei la registratură sau prin intermediul poştei electronice la adresa de e-mail –clditrau@gmail.com.
- Model Cerere– privind liberul acces la informaţiile de interes public pentru solicitarea de informații publice in temeiul Legii 544/2001;
- Model Reclamaţie Administrativă (1)– privind liberul acces la informaţiile de interes public pentru solicitarea de informații publice in temeiul Legii 544/2001;
- Model Reclamaţie Administrativă (2)– privind liberul acces la informaţiile de interes public pentru solicitarea de informații publice in temeiul Legii 544/2001;
Termenele pentru comunicarea în scris a unui răspuns solicitanţilor de informaţii de interes public sunt cele prevăzute deLegea nr.544/2001 şi anume:
- a) 10 zile lucrătoare pentru comunicarea informației de interes public solicitate, daca aceasta a fost identificata in acest termen; b) 10 zile lucrătoare pentru anunțarea solicitantului ca termenul inițial de la punctul a) nu a fost suficient pentru identificarea informației solicitate; c) 30 de zile lucrătoare pentru comunicarea informației de interes public identificate peste termenul de la punctual a); d) 5 zile lucrătoare pentru transmiterea refuzului de comunicare a informației solicitate si a motivării refuzului;
Plan Urbanistic General – Ditrau – Consultare
Plan Urbanistic General – Ditrau – Consultare1
Plan Urbanistic General – Ditrau – Consultare2
Plan Urbanistic General – Ditrau – Consultare3
Plan Urbanistic General – Ditrau – Consultare4
Plan Urbanistic General – Ditrau – Consultare5
Plan Urbanistic General – Ditrau – Consultare6
Plan Urbanistic General – Ditrau
Salarii de baza ale personalului din aparatul propriu al primarului comunei Ditrau
Raport de evaluare a implimentării Legii nr. 52
Anunț colectiv prin publicitate
Anexa la completare domeniu public
Completare domeniu public reţea de canalizare